Russia Today accounts FROZEN in UK as tensions with Kremlin hit new high

0
8

The broadcaster, which is funded by the Kremlin, provides English language news on its satellite channel across Europe. 

Tweeting in Russian, its chief executive Margarita Simonyan said: "They"ve closed our accounts in Britain. All our accounts. "The decision is not subject to review." Praise be to freedom of speech!"

Read the full article...